Серпневська селищна рада
Тарутинський район, Одеська область

Фінансове управління Тарутинської районної державної адміністрації оголошує конкурс.

 

Умови

Проведення конкурсу  на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» провідного спеціаліста відділу доходів фінансового управління Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області (68500, Одеська область, Тарутинський район, смт. Тарутине, провулок Шкільний, 2)

Загальні умови

Посадові обов’язки

- приймає участь у складанні  проекту зведеного бюджету району на відповідний рік згідно діючого законодавства;

-  здійснює аналіз виконання  дохідної частини зведеного бюджету в розрізі доходів та бюджетів району;

- забезпечує належний рівень виконання завдань обласного департаменту фінансів, розпоряджень райдержадміністрації та розпоряджень  і рішень районної ради, доручень начальника управління та відділу;

- у межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня;

- надає консультативно-методичної допомогу спеціалістам органів місцевого самоврядування та підприємцям регіону з питань, що належать до його компетенції;

- бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з відповідних питань.

 

Умови оплати

праці

1)Посадовий оклад – 3500 грн., інші виплати відповідно до Закону України “Про державну службу”.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду.

Перелік

документів,

необхідних для

участі в конкурсі,

та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5.Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

Строк подання документів - 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою:   68500 Одеська область, смт. Тарутине, провулок Шкільний 2, каб. № 4.

До 16.00 год., 25 лютого 2019 року.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Конкурс буде проведений 5 березня 2019 року о 10.00 год. за адресою: 68500 Одеська область, смт. Тарутине, провулок Шкільний 2, каб. № 1.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

з питань проведення конкурсу

Бужикова Надія Михайлівна

тел. (04847) 3-26-68

fu.tarutino@ukr.net

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища, за ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, фінансово-економічного спрямування.

2.

Досвід роботи

Без вимог до досвіду.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Технічні вміння:

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення  Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

2.

Ділові якості

 1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) наполегливість;

5) вміння працювати у стресових ситуаціях.

3.

Особистісні якості

 

1) відповідальність;

2) ініціативність;

3) порядність;

4) дисциплінованість;

5) тактовність. 

 

 

Професійні  знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону У країни "Про державну службу";

Закону України "Про запобігання корупції".

    2.

Знання спеціаль-ного законодавства, що пов'язане із зав-даннями та змістом роботи державного службовця відпо-відно до посадової інструкції (поло-ження про струк-турний підрозділ)

Закон України «Про очищення влади»;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Бюджетний кодекс України;

Інші Закони України та нормативно-правові акти що регулюють бюджетні відносини.

 

 

Умови

проведення конкурсу  на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління Тарутинської районної державної адміністрації Одеської області (68500, Одеська область, Тарутинський район, смт. Тарутине, провулок Шкільний, 2)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

- подає мережу головного розпорядника коштів до управління Державної казначейської служби України у Тарутинському районі Одеської області ;

- подає заявки до управління Державної казначейської служби України у Тарутинському районі Одеської області про відкриття та закриття рахунків, як головного розпорядника коштів;

- групує первинні документи по виписках з рахунків управління відкритих в управлінні Державної казначейської служби України у Тарутинському районі Одеської області та веде облік руху коштів по рахунках загального та спеціального фондів районного бюджету;

- формує кошториси, реєстри бюджетних зобов’язань, реєстри бюджетних фінансових зобов’язань в програмі “PM-Meregam”;

- забезпечує належний рівень виконання завдань  департаменту фінансів, розпоряджень райдержадміністрації та розпоряджень  і рішень районної ради, доручень начальника управління та відділу;

- надає консультативно-методичної допомогу спеціалістам органів місцевого самоврядування та підприємцям регіону з питань, що належать до його компетенції.

 

Умови оплати

праці

 

1)Посадовий оклад – 2643 грн., інші виплати відповідно до Закону України “Про державну службу”.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду.

Перелік

документів,

необхідних для

участі в конкурсі,

та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5.Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6. Заповнена особова картка встановленого зразка.

7. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

Строк подання документів - 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. Документи приймаються за адресою:   68500 Одеська область, смт. Тарутине, провулок Шкільний 2, каб. № 4.

До 16.00 год., 25 лютого 2019 року.

 

Місце, час та дата початку проведення конкурсу

Конкурс буде проведений 5 березня 2019 року о 10.00 год. за адресою: 68500 Одеська область, смт. Тарутине, провулок Шкільний 2, каб. № 1.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

з питань проведення конкурсу

Бужикова Надія Михайлівна

тел. (04847) 3-26-68

fu.tarutino@ukr.net

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища, за ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра, фінансово-економічного спрямування.

2.

Досвід роботи

Без вимог до досвіду.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

 

Професійна компетентність

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Технічні вміння:

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення  Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

2.

Ділові якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) наполегливість;

5) вміння працювати у стресових ситуаціях.

3.

Особистісні якості

1) відповідальність;

2) ініціативність;

3) порядність;

4) дисциплінованість;

5) тактовність.

 

 

Професійні  знання

 

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону У країни "Про державну службу";

Закону України "Про запобігання корупції".

    2.

Знання спеціаль-ного законодавства, що пов'язане із зав-даннями та змістом роботи державного службовця відпо-відно до посадової інструкції (поло-ження про струк-турний підрозділ)

Закон України «Про очищення влади»;

Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

Бюджетний кодекс України;

Інші Закони України та нормативно-правові акти що регулюють бюджетні відносини.

 

« повернутися до списку новин